ظهور طراحی واکنشگرا بستگی زیادی به ظهور دستگاههای تلفن همراه ، تبلتها و دستگاههای هوشمند مانند Kindle ، کنسولهای بازی و غیره دارد. کاربر امروزی انتظار دارد بتواند به هر وبسایتی با طیف وسیعی از دستگاهها دسترسی داشتهباشد. وبسایت شما باید آماده مدیریت هر سناریویی باشد. شما نمیتوانید این خواستهها را نادیده بگیرید زیرا اعداد دروغ نمیگویند: طبق مطالعات اخیر ،بیش از 80 درصد از کاربران از طریق اینترنت با استفاده از دستگاههای تلفن همراه در سال 2019 گشتوگذار میکنند.
بیش از 60 درصد از بازدیدهای گوگل از طریق دستگاه تلفن همراه انجام میشود.
دستگاههای تلفن همراه بیش از 50 درصد ترافیک وبسایت را در سراسر جهان به خود اختصاص دادهاند.
برند شما نمیتواند از این گرایش غافل شود. اگر نتوانید این انتظارات و خواستههای روبهرشد را با تطبیق سریع با واقعیت جدید برآورده کنید ، پس محکوم به شکست هستید و نام تجاری شما محکوم به انقراض است.
اجازه دهید دلایل خوبی را برای اهمیت طراحی سایت واکنش گرا در نظر بگیریم:
Google اولویت را به وبسایتهایی میدهد که در تلفنهای هوشمند و سایر دستگاههای تلفن همراه به خوبی نمایش داده میشوند. از سال 2015 ، طراحی پاسخگو با رفتار دوستانه برای موبایل برای کسانی که به رتبه موتورهای جستجو اهمیت میدهند ضروری است.
تجربه کاربر ثابت در همه دستگاهها تعامل را تقویت میکند ، تولید سرب را تقویت میکند و فروش و تبدیل را افزایش میدهد. طبق مطالعات انجام شده ، از هر دو نفر یک نفر پس از تجربه ضعیف تلفن همراه ، به وبسایت رقیب مراجعه کرده است.
بدون داشتن یک وبسایت پاسخگو خوب ، ممکن است امتیازات جدید و فروش وب تلفن همراه را از دست بدهید.
این امکان را به شما میدهد تا به مشتریان دسترسی پیدا کرده و پیامها را در انواع دستگاهها (تبلت، فبلت، تلفنهای هوشمند) ارسال کنید و در نتیجه مخاطبان مورد نظر خود را افزایش دهید.
این امر باعث ایجاد شناخت مثبت برند و اعتماد با مصرفکنندگان میشود. طبق آمار، افراد به احتمال زیاد مشاغلی را که دارای وبسایت موبایل خوب طراحی شده باشند، توصیه میکنند.
با ارائه یک تجربه ثابت و به دست آوردن ارزش در محل، مشتریان احتمالی را در وبسایت شما طولانیتر نگه میدارد.
مقرون به صرفه است. طراحی ریسپانسیو هزینه کمتری نسبت به ایجاد نسخههای مختلف یک وبسایت برای برآورده ساختن اندازههای مختلف صفحه ارائه میدهد. علاوه بر این ، نگهداری از آن آسانتر است. برای مدیریت پلتفرم چند نسخه خود نیازی به استخدام یک آژانس کامل ندارید.
آخرین و مهمترین نکته این است که شما میتوانید شانس پیش از رقابت خود را داشته باشید زیرا تقریباً 50 درصد از شرکتهای سراسر جهان هنوز رفتار تلفن همراه و طرح پاسخگو را نادیده میگیرند.
اگرچه در ابتدا طراحی سایت سایت واکنشگرا به دلیل عدم وجود جایگزین مناسب به عنوان یک راهحل توصیه شده انتخاب شد، اما به همه ثابت کردهاست که این یک رویکرد قابل اعتماد با مزایای زیادی برای نام تجاری در سالهای گذشته است. این میتواند با شرایط و سناریوهای مختلف کنار بیاید و زمینهای محکم برای توسعهدهندگان ایجاد کند و کارآفرینان کمپینهای بازاریابی خود را برای ایجاد درآمد و کمک به سرپا نگه داشتن مشاغل اجرا کنند.
مزایای طراحی وبسایت ریسپانسیو
تجربه بصری سازگار ؛
تجربه کاربری بهتر ؛
عدم نیاز به تغییر مسیر ؛
کاهش نرخ پرش ؛
نیازهای نگهداری کمتر ؛
سرعت بارگذاری صفحات وب بالا ؛
بدون هزینه اضافی برای ایجاد و نگهداری نسخههای مختلف ؛
اگرچه طراحی واکنشگرا بیعیب و نقص نیست ، اما معایب خود را دارد ، به عنوان مثال ،به طور کامل بهینه نشده است ؛
میتواند عملکرد را کند کند ؛
ممکن است از ناسازگاری مرورگر وب رنج ببرد.
اجرای کمپینهای تبلیغاتی را با چالش مواجه میکند.
بسته به نوع دستگاه مورد استفاده ، ارائه موارد مختلف به کاربران مختلف را با چالش مواجه میکند.
با این وجود، مزایای قابل توجهی نسبت به سایر راهحلها داشت و دارد. بنابراین امروزه طراحی سایت واکنشگرا یک استاندارد برای وبسایتها است.
از این مقاله راضی بودید؟نظراتتون رو باهامون به اشتراک بذارید.